Anatómicamente Imperfecto - Dulcamara

Αναρτήθηκε από Decoration de la Maison


Εμπεριέχεται σε:
Τίτλος: Anatómicamente Imperfecto
Ετος κυκλ.: 2008
Παραγωγή: Leo Jiménez






Anatómicamente Imperfecto

Esta cárcel de carne en ruinas
Este cuerpo tatuado de dolor
Esta sangre enferma y mezquina
Diluida y en extinción

Danza la muerte... entre mis huesos

Un infierno aferrado a las venas
Que devora mi respiración
Arquetipo de castigo divino
Estigma de marginación

Sangra el tiempo... entre mis huesos

Estoy marchito bajo la piel
Agonizando ante tus pies

Esta voz ahogada en la garganta
Aplastada por la realidad
Anatómicamente imperfecto
El diseño de la humanidad

Cruje el silencio... entre mis huesos

Estoy marchito bajo la piel
Agonizando ante tus pies

Música: Rufo
Letra: César

Ανατομικώς ατελής

Αυτή η φυλακή από σάρκα σε συντρίμια
Αυτό το κορμί στιγματισμένο από πόνο
Αυτό το αίμα αρρωσταίνει κι ελαττώνεται
Αραιωμένο και υπό εξάλειψη

Χορεύει ο θάνατος... ανάμεσα στα οστά μου

Μια επίμονη κόλαση στις φλέβες
Που κατατρώει την ανάσα μου
Αρχέτυπο θεεικής καταδίκης
Στίγμα οριακότητας

Ματώνει ο χρόνος... ανάμεσα στα οστά μου

Είμαι μαραγκιασμένος κάτω από το δέρμα
Ψυχορραγώντας μπροστά στα πόδια σου

Αυτή η φωνή πνιγμένη στο λαιμό
Συντετριμμένη από την πραγματικότητα
Ανατομικώς ατελής
Ο σχεδιασμός της ανθρωπότητας

Τρίζει η σιωπή... ανάμεσα στα οστά μου

Είμαι μαραγκιασμένος κάτω από το δέρμα
Ψυχορραγώντας μπροστά στα πόδια σου


μετάφραση: Ιοκάστη