Quinto Infierno - Saratoga

Αναρτήθηκε από Decoration de la Maison




Εμπεριέχεται σε:
Τίτλος: Tierra de lobos
Ετος κυκλ.: 2005
Εταιρεία:
Παραγωγή:



Quinto Infierno

Pocas horas de sueño, no logré dormir.
La excitación fue a demostrar su poder en mi.

Aun conservo a flor de piel
el rugido atronador que surgió,
cuando la luz se apagó
y el concierto comenzó.

Y alli estabas tú y mil más.
Entre brazos y gritos voy a estallar.
Tú, siempre tú
para enloquecer.

Mucho por andar, rezo por llegar.
Ahora conduzco hasta el quinto infierno
y no hago más que pensar
en la próxima vez.
Vamos a parar, hay que descansar
y comenzar a calentar motores,
porque hoy de nuevo estaré
frente a ti, otra vez...

Sin dudar ni un momento
a tu encuentro iré,
y si no estás
mi mundo ya no existira sin ti.

Mi objetivo es conseguir
que podamos olvidar tú y yo.
Hoy es tiempo de gritar
y mañana recordar.
No fue un sueño, no.
Y ahora aqui,
el volante pegado a mis manos ya.
Cerca de ti, pronto te veré.

Mucho por andar, rezo por llegar.
Ahora conduzco hasta el quinto infierno
y no hago más que pensar
en la próxima vez.
Vamos a parar, hay que descansar
y comenzar a calentar motores,
porque hoy de nuevo estaré
frente a ti, otra vez...

Aun conservo a flor de piel
el rugido atronador que surgió.
Mi objetivo es conseguir
que podamos olvidar tú y yo.
Para enloquecer.

Mucho por andar, rezo por llegar.
Ahora conduzco hasta el quinto infierno
y no hago más que pensar
en la próxima vez.
Vamos a parar, hay que descansar
y comenzar a calentar motores,
porque hoy de nuevo estaré
frente a ti, otra vez...


Letra y música: Saratoga.
Στου διαόλου τη μάνα

Λίγες οι ώρες ύπνου, δεν μπόρεσα να κοιμηθώ.
Η ένταση έδειξε τη δύναμή της επάνω μου.

Ακόμη έχω ζωντανό στη μνήμη μου
τον εκκωφαντικό θόρυβο που προέκυψε
όταν έσβησε το φως
κι άρχισε η συναυλία.

Κι εκεί ήσουν εσύ κι άλλοι χίλιοι
Ανάμεσα σε μπράτσα και φωνές θα εκραγώ.
Εσύ, πάντα εσύ
για να τρελαίνομαι.

Πολύς ο δρόμος, αδημονώ να φτάσω.
Τώρα οδηγώ ως του διαόλου τη μάνα
και δεν σκέφτομαι άλλο
από την επερχόμενη στιγμή.
Ας σταματήσουμε, πρέπει να ξεκουραστώ
και να αρχίσω να ζεσταίνω τις μηχανές,
γιατί εκ νέου θα βρεθώ
ενώπιόν σου, ξανά...

Χωρίς να αμφιβάλλω λεπτό
θα έρθω να σε συναντήσω
κι αν δεν είσαι εκεί
δεν θα υπάρχει ο κόσμος χωρίς εσένα.

Σκοπός μου είναι να εξασφαλίσω
ότι μπορούμε να ξεχάσουμε εσύ κι εγώ.
Σήμερα είναι καιρός για φωνές
κι αύριο για θύμησες.
Δεν ήταν όνειρο, όχι.
Και τώρα εδώ,
κολλημένο το τιμόνι στα χέρια μου.
Κοντά σου, σύντομα θα σε δω.

Πολύς ο δρόμος, αδημονώ να φτάσω.
Τώρα οδηγώ ως του διαόλου τη μάνα
και δεν σκέφτομαι άλλο
από την επερχόμενη στιγμή.
Ας σταματήσουμε, πρέπει να ξεκουραστώ
και να αρχίσω να ζεσταίνω τις μηχανές,
γιατί εκ νέου θα βρεθώ
ενώπιόν σου, ξανά...

Ακόμη έχω ζωντανό στη μνήμη μου
τον εκωφαντικό θόρυβο που προέκυψε.
Σκοπός μου είναι να εξασφαλίσω
ότι μπορούμε να ξεχάσουμε εσύ κι εγώ.

Πολύς ο δρόμος, αδημονώ να φτάσω.
Τώρα οδηγώ ως του διαόλου τη μάνα
και δεν σκέφτομαι άλλο
από την επερχόμενη στιγμή.
Ας σταματήσουμε, πρέπει να ξεκουραστώ
και να αρχίσω να ζεσταίνω τις μηχανές,
γιατί εκ νέου θα βρεθώ
ενώπιόν σου, ξανά...

μετάφραση: Ιοκάστη